Utinam quidem dicerent alium alio beatiorem! Iam ruinas videres. Non autem hoc: igitur ne illud quidem.


Age, inquies, ista parva sunt. Ad eos igitur converte te, quaeso. Haec para doca illi, nos admirabilia dicamus. Universa enim illorum ratione cum tota vestra confligendum puto. Sed ut iis bonis erigimur, quae expectamus, sic laetamur iis, quae recordamur. At hoc in eo Quid de Platone aut de Democrito loquar. Quae quo sunt excelsiores, eo dant clariora indicia naturae. Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius. Et ille ridens.

Photo by Alex Holyoake on Unsplash
blue leather handbag on white surface

Quae in controversiam veniunt, de iis, si placet, disseramus. Iam quae corporis sunt, ea nec auctoritatem cum animi partibus, comparandam et cognitionem habent faciliorem. Quam ob rem tandem, inquit, non satisfacit. Isto modo ne improbos quidem, si essent boni viri. Qui autem esse poteris, nisi te amor ipse ceperit. Utilitatis causa amicitia est quaesita.

Ut placet, inquit, etsi enim illud erat aptius, aequum cuique concedere. Atqui reperies, inquit, in hoc quidem pertinacem. Quae quo sunt excelsiores, eo dant clariora indicia naturae. Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius. Et ille ridens: Video, inquit, quid agas; Tum ille timide vel potius verecunde: Facio, inquit. An hoc usque quaque, aliter in vita? Unum nescio, quo modo possit, si luxuriosus sit, finitas cupiditates habere. Aliter enim explicari, quod quaeritur, non potest. Sed haec quidem liberius ab eo dicuntur et saepius.

This post is for subscribers only

Sign up now to read the post and get access to the full library of posts for subscribers only.

Sign up now Already have an account? Sign in